Meillä on pitkä kokemus sisällön tuottamisesta eri kohderyhmille ja moniin eri kanaviin, ja vuosien varrella olemme tehneet paljon yhteistyötä sekä isojen organisaatioiden että pienten yritysten kanssa.
Olemme kirjoittaneet muun muassa esitteitä, mainoskampanjamateriaaleja, käyttöliittymätekstejä, lehdistötiedotteita, uutiskirjeitä ja paljon muuta moniin eri tarkoituksiin. Olemme myös tuottaneet sisältöä web-sivustokokonaisuuksille, vastanneet viestintästrategian suunnittelusta ja some-kanavien ylläpidosta.
Ohessa muutamia esimerkkejä tekemistämme toimeksiannoista:
Viisas elämä
Viisas Elämä on hyvinvointikirjallisuutta julkaiseva kustantamo. He pyysivät meitä kirjoittamaan markkinointitekstit kevään 2020 ja 2021 katalogeihin sekä kotimaisista että ulkomaisista uutuusteoksista. Toiveena oli, että teoksista ja kirjailijoista kirjoitettaisiin ytimekkäät, informatiiviset ja kuluttajaa houkuttelevat esittelytekstit.
Reebok
Reebok aloitti laajan verkkokauppauudistuksen vuoden 2018 lopulla. Tavoitteena oli saada eurooppalaisille sivustoille uudet laskeutumissivut kaikkiin tuotekategorioihin (miesten, naisten, ja lasten vaatteet, jalkineet ja asusteet). Mittava toimeksianto käsitti yhteensä 70 laskeutumissivua,
joille tuotettavan sisällön tavoitesanamäärä oli 300 sanaa.
Briiffissä korostettiin SEO:n tärkeyttä ja avainsanojen oikeaoppista
sisällyttämistä tekstiin. Uudet laskeutumissivut julkaistiin Reebokin suomenkielisessä verkkokaupassa osoitteessa www.reebok.fi
vuonna 2019.
Asiakas: Locaria
Polar
Toimin Polarin globaalissa markkinointitiimissä inhouse-copywriterina vuosina 2013-2014. Päävastuualueenani oli uudistaa brändin tapaa puhua
kohdeyleisölleen, ’tone of voicea’, jolla erottautua kilpailijoista
ja tavoittaa oikeat ihmiset. Viestien äänensävyä uudistettiin kaikissa kanavissa ystävällisempään ja ihmisläheisempään suuntaan asiakassegmentin mukaan, uskottavuutta silti menettämättä. (Mirka)
The Polar M400 Running Watch with GPS
Polar M400 -mainosvideon käsikirjoituksen konseptointi.
Hinaus-Hartikainen
Hinaus-Hartikainen on johtava hinaus- ja tiepalveluiden tarjoaja Oulun ja
Pohjois-Suomen alueella. Kotisivujen kokonaisvaltaisella uudistamisella oli
selkeä tavoite: näkyvyyden lisääminen hakukoneissa, SEO:n hyödyntäminen ja paikan lujittaminen hakutulosten kärjessä.
Kirjoitimme sivustolle tekstit alusta loppuun uusiksi. Toimeksianto sisälsi yhteensä noin 20 laskeutumissivua, ja kunkin sivun tavoitesanamäärä oli vähintään 350 sanaa. Sivut ovat nähtävillä osoitteessa www.hinaushartikainen.fi.
Frans & Camille
Kun S-ryhmään kuuluva Raflaamo lanseerasi Frans & les Femmes
-ravintolaketjun Suomen suurimmissa kaupungeissa, se sai Oulussa nimekseen Frans & Camille. Kirjoitimme asiakkaalle Frans & Camille -bistron kuvitteellisen konseptitarinan, jota hyödynnettiin erilaisissa markkinointimateriaaleissa.
Asiakas: Stoorila
CheckMyLevel
Checkmylevel-laitteella voidaan mitata kehon palautumista ja treenivalmiutta. Toimeksiantona oli tuotteen ydinviestin ja tärkeimpien hyötyjen kiteyttäminen myynti- ja markkinointimateriaaleja varten sekä
referenssitarinoiden puhtaaksikirjoitus.
Asiakas: Stoorila
GroHomes
Autoimme amerikkalaislähtöistä GroHomes-nimistä startup-yritystä markkinoinnissa. Kirjoitimme muun muassa tiedotteita ja tuotimme sisältöä some-kanaviin ja nettisivuille.
Four Elements of Life in GroHomes
Esittelyvideon sisällöntuotanto ja toteutus.
GroHomes Mission
Esittelyvideon sisällöntuotanto ja toteutus.
Katso tästä lisää: